Når budskap, argumenter og dokumentasjon er utviklet og pakket skikkelig skal det kommuniseres til prioriterte målgrupper internt og eksternt.

God kommunikasjon handler om å treffe målgrupper presist til rett tid.
Vi lever i en verden der det de siste årene har skjedd dramatiske endringer med hensyn til hvordan vi kommuniserer og samhandler med hverandre. Det viktigste er kanskje at du har fått egne medier til å kommunisere direkte med eksisterende og potensielle kunder og at mobiltelefonen har blitt vårt prioriterte verktøy for å skaffe informasjon og handle. I dette nye mediebildet kan vi bistå dere slik at kommunikasjonen blir klar og effektiv på egne medier, i sosiale medier, på betalte flater og i kontakten med redaksjonelle medier. Vi bistår dere med å
- Utvikle en klar kommunikasjonsstrategi
- Etablere en god dialog med eiere og potensielle eiere
- Styrke den interne kommunikasjonen og dialogen med framtidige ansatte
- Bruke egne- og sosiale medier på en smart måte
- Kommunisere godt med politiske aktører og myndigheter
- Utvikle helhetlige kampanjer som gir resultat på bunnlinja
- Bruke redaksjonelle medier for å styrke omdømmet og stimulere salg
Våre rådgivere har lang tverrfaglig kommunikasjonserfaring og har ledet langsiktige kampanjer med budsjett på over 100 millioner kroner.
Ta kontakt for å få målretta og samordna kommunikasjonen bedre!